هیچ وقت بی خیال خوردن صبحونه نشین. خیلیا تصور می کنن که نخوردن صبحونه می تونه به مردم کمک کنه که از دیابت یا اضافه وزن جلوگیری کنن. اما واقعا کسانی که صبحونه های سبک می خورن حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد کمتر از کسانی که صبحونه نمی خورن به دیابت مبتلا می شن.

چگونه از دیابت جلوگیری کنید؟

هیچ وقت بی خیال خوردن صبحونه نشین. خیلیا تصور می کنن که نخوردن صبحونه می تونه به مردم کمک کنه که از دیابت یا اضافه وزن جلوگیری کنن. اما واقعا کسانی که صبحونه های سبک می خورن حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد کمتر از کسانی که صبحونه نمی خورن به دیابت مبتلا می شن. یادتون باشه که از خوردن غذاهای چرب و مقدار زیاد کربوهیدرات هنگام صبحونه خودداری کنین.خوردن گوشت، مرغ یا ماهی نباید زیاد باشه. گوشت سرخ کرده هم نخورین. بیشتر مرغ و ماهی رو کبابی کنین و مصرف کنین.سلاد زیاد بخورین. این کار به شما کمک می کنه که غذاهای چرب و نامناسب نخورینو مرتب ورزش کنین. اگه دوس ندارین کلاس ورزش برین، به کلاس شنا برین. هر روز مقدار زیادی آب بنوشینف بهترین روش نوشیدن آب کافی، انتخاب یه بطری زیباست. حداقل ۸ لیوان در روز آب بنوشین. میوه زیاد بخورین، میوه هایی مثل سیب، پرتغال، هلو، هندوانه و عالی هستن. رژیم غذایی خودتون رو یادداشت کنین. این کار رو تا یه هفته انجام بدین تا قادر به کنترل خود در زمان خوردن غذاهای پر کالری باشین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه