خواب خوب در شب یکی از حیاتی ترین عناصر سلامت بدن و ذهن است. چند روش برای استراحت خوب در شب ها هست که در ادامه به اونا اشاره میکنیم.

چند روش برای یک استراحت شبانه خوب

خواب خوب در شب یکی از حیاتی ترین عناصر سلامت بدن و ذهن است. چند روش برای استراحت خوب در شب ها هست که در ادامه به اونا اشاره میکنیم.

*هر شب در یک زمان خاص به رختخواب بروید. این کار را به یک عادت تبدیل کرده و رهاش نکنین. ساعت بیولوژیکی بدن شما اینجوری ثابت شده و باعث میشه استراحت خوبی داشته باشین.

*حداقل دو ساعت قبل از اینکه به خواب برین دیگه چیزی نخورین. اما یادتون باشه که از شام نگذرین چون شام نخوردن عوارض جانبی داشته و روی سوخت و ساز شما تاثیر میذاره و اون رو کند میکنه.

*هر روز ورزش کنین تا به سیکل خوابتون کمک کنه. ورزش کیفیت خواب رو بهبود داده و بدنتون رو متناسب میکنه.

*دستگاه های الکترونیکی (موبایل، لپ تاپ و…) رو حداقل یک ساعت قبل از خواب خاموش کنین.

*لباس های گشاد بپوشین تا خواب راحتی داشته باشین.

منبع: نوین زی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه