دارچین چربی ها رو میسوزونه. نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین برداشته و در آب بریزین و پنج دقیقه صبر کنین. بعد از پنج دقیقه بهش یه قاشق غذاخوری عسل اضافه کنین. این نوشیدنی رو قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف کنین.

مواد غذایی فوق العاده ای که چربی شکم را از بین می برند

آیا همیشه درگیر ورزش کردن و آب کردن چربی شکمتون هستین؟ میتونین از این مواد غذایی عالی برای از بین بردن چربی شکم و التهاب کمک بگیرین.

  • چای سبز

این نوشیدنی ملایم برای کوچک شدن سایز دور کمرتون خیلی خوبه و التهاب رو هم کاهش میده. فلانوئید موجود در این چای خواص ضد التهابی طبیعی داره و طبق تحقیقات انجام شده ترکیب EGCG موجود در چای سبز به کاهش چربی های بدن کمک میکنه.

  • غذاهای سرشار از امگا۳

تحقیقات نشون دادن که رژیم غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶ با کاهش التهاب در بدن مرتبط بودن. گردو، بذر کتان و ماهی حاوی امگا ۳ هستن.

  • سیر

سیر به عنوان یه آنتی بیوتیک طبیعی و تنظیم کننده قند خون شناخته میشه. با کنترل قند و سطح انسولین، بدنتون میتونه تا حد ممکن چربی ها رو برای تولید انرژی بسوزونه و در نتیجه چربی شکم هم کاهش پیدا میکنه. سیر یه مولد حرارت هم هست که باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشه.

  • نعناع

یه قاشق غذاخوری عسل، کمی فلفل و مقداری هم برگ نعناع خرد شده رو داخل یه فنجان آب گرم مخلوط کنین. ۵ دقیقه صبر کنین تا خیس بخوره. حالا محلول رو صاف کرده و این نوشیدنی رو میل کنین تا یه شکم صاف و تخت داشته باشین! نعناع شکم رو تسکین میده، در حالی که عسل و فلفل چربی ها رو آب کرده و سوخت و ساز بدن رو افزایش میدن.

  • دارچین

دارچین چربی ها رو میسوزونه. نصف قاشق غذاخوری پودر دارچین برداشته و در آب بریزین و پنج دقیقه صبر کنین. بعد از پنج دقیقه بهش یه قاشق غذاخوری عسل اضافه کنین. این نوشیدنی رو قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف کنین.

  • هندوانه

هندوانه حاوی ۸۲ درصد آبه، که به معده کمک میکنه احساس پری و سیری داشته باشه. این میوه سرشار از ویتامین C است که برای سلامتی خیلی مفیده. اگه دارین برنامه ریزی میکنین که در زندگیتون یه رژیم غذایی سالم رو دنبال کنین، هندوانه سالمترین ماده غذاییست که میتونین در این برنامه جای بدین. هندوانه یه میان وعده عالی برای اواسط روزه.

  • سیب

اگه هر روز سیب بخورین با خیلی از بیماریها مبارزه خواهید کرد و چربی شکمتون هم کاهش پیدا میکنه. سیب چون حاوی پتاسیم و خیلی از ویتامین هاست به معده کمک میکنه تا احساس سیری داشته باشه. پس در صبحانتون یه سیب بخورین تا به سایز کمر مورد نظرتون برسین.

  • موز

موز هم درست مثل سیب سرشار از پتاسیم و مولتی ویتامینهاست. این میوه ها بهتون کمک میکنن به خاطر احساس سیری در برابر هوس خوردن غذاهای فست فود مقاومت کنین. علاوه بر این موز سوخت و ساز بدن رو افزایش میده و در نتیجه چربی شکم آب میشه.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه