کم کم به پاییز نزدیک میشیم و هوا هم روز به روز خنک تر میشه، پس باید مقدار کافی ویتامین C دریافت کنین که سیستم ایمنی بدن قوی شده و از شما در برابر عفونت ها محافظت کنه.

کم کم به پاییز نزدیک میشیم و هوا هم روز به روز خنک تر میشه، پس باید مقدار کافی ویتامین C دریافت کنین که سیستم ایمنی بدن قوی شده و از شما در برابر عفونت ها محافظت کنه.

پرتقال

خب همه میدونن که پرتقال سرشار از ویتامین C است. غیر از این خاصیت پرتقال طبق آخرین تحقیقات، عطر و بوی این میوه خلق و خو رو بهبود داده و باعث شادی افراد میشه.

فلفل دلمه

یه فنجان فلفل دلمه سرشار از ویتامین C است و یکی از بهترین منابع این ویتامینه. اون رو به سالاد یا سوپ اضافه کرده تا سلامتی بیشتری داشته باشین.

ویتامین

توت فرنگی

یه مشت توت فرنگی یه میان وعده ی ایده آله! جدای از این، توت فرنگی یه منبع خوب فیبر و منگنز و ویتامین C است. مقداری توت فرنگی رو در شیر مخلوط کرده و یه اسموتی فوق العاده درست کنین.

پاپایا

این میوه سرشار از ویتامین A ، C ، پتاسیم و فیبره. البته پاپایا در کشور سخت پیدا میشه اما اگه تونستین این میوه رو خریداری کنین، باهاش اسموتی درست کرده یا همونطوری بخورین تا ویتامین C مورد نیازتون تامین بشه.

منبع: نوین زی

Tweet مواد غذایی حاوی ویتامین C - تصویر 2
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه