يك همبرگر دوبل آن چناني با گوجه و پنير اضافه. اگر دلتان غذاي فست فودي سالم مي‌خواهد اين همبرگر متفاوت را در خانه درست كنيد.

برترین مجله اینترنتی ایران
مجله آشپزی مثبت - رومینا صادقلو: یک همبرگر دوبل آن چنانی با گوجه و پنیر اضافه. اگر دلتان غذای فست فودی سالم می‌خواهد این همبرگر متفاوت را در خانه درست کنید. 

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

مواد لازم: 

  • 300 گرم گوشت چرخ‌کرده
  • 50 گرم پنیر موزارلا
  • 2 عدد گوجه‌فرنگی
  • کاهو یا سبزی به دلخواه
  • 1 عدد پیاز
  • نمک و فلفل

طرز تهیه:

1.   گوشت چرخ‌کرده را با یک عدد پیاز رنده شده و نمک و فلفل مخلوط کنید و خوب ورز دهید. سپس آن را برای یک ساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. بعد از یک ساعت  نصف گوشت چرخ‌کرده را پهن کنید و روی آن پنیر ، گوجه ، سبزی  و کاهو بگذارید.

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

2. حالا نصف دیگر گوشت را که جدا کرده‌اید اندازه گوشت پایینی روی آن بگذارید و با کمی آب ولرم دور گوشت را ببندید تا مواد داخل آن بیرون نریزد.

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

3. همبرگرتان را در کمی روغن سرخ کنید یا روی کباب‌پز تنوری‌اش کنید.

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

با همبرگر شكم پر خلاقیت تان را به رخ بکشید!

4. آن را درون نان همبرگر بگذارید و با سس مورد علاقه‌تان همبر گر دوبل را نوش جان کنید.
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه